Tuesday, October 16, 2012

Alhamdulillah. Selamat sudah ijab dan qabul (05.10.2012

Assalamualaikum... Blog ini saya buat khas untuk penulisan dan tatapan saya sendiri..dan juga boleh dijadikan rujukan pada sesiapa yg ingin melangkah ke alam perkahwinan...heheheheehehSo hari ni saya nak review sket hari pernikahan saya yg berlangsung pada 05.10.2012. Alhamdulillah dengan 2 kali lafaz saya sah bergelar isteri kepada suami tercinta Mohd Fairul. Hubungan yg pada mulanya hanya sekadar suka2 berakhir hingga ke jinjang pelamin. Majlis berlangsung di surau kg puah yang lebih kurang  minit saja dr rumah saya...hehehheeheh....Tidak ada kata yg dpt menggambarkan perassan saya ketika itu,,rasa cemas, gelabah,gembira,takot, semua bercamput baur..tapi alhamdulillah,,semua berjalan lancar.Syukur ke hadrat illahi.... Next entri saya review hari persandingan saya yer..stay tune...