Tuesday, October 23, 2012

Hantaran Kawen

Salam. huh,semalam xsempat nk update. biasalah kalo hr isnin mmg keje melampau2 bnyknye...nak catch up keje last friday and keje this week,,so setiap hr isnin mmg bz..

Ok,,kali ni nk cerita pasal hantaran kawen saya kepada encik somi,,dan encik somi kepada saya.

Saya kpd En. Somi
1) Set Wallet
2) Jam Tangan (sebabkan kotak jam ni kecik na beno,,so ptg nk nikah pon sy g jln tar jap,pi beli coklat nk ganding sama ngan jam,xde lah nmpak jam tu terkonteng2)
3) Kemeja
4) Set Body shop
5) Buah
6) Brownies SR
7) Set Pencuci muka
***Set sy bg Encik Somi suma yg ala2 kadar je,,laki den pon xkesah tentang jenama2 nih***selamat duet...kihkihkih

Encik Somi kpd Saya
1) Mas Kahwin
2) Beg Tangan
3) Buah
4) Sejadah
5) Cincin + Cek
***Saya ada beli kasut tuk wat hantaran,tp xtau knp diowg xletak,,haih,,penat je beli mhl2...***

Kat bwh ni gambo hantaran saya bg kat encik somi. simpel je hantaran nih..xnak buang duet ke hantaran.baek korang buang duet ke goody bag tetamu. baru tetamu puas hati.




Ni lah gamba kasut yg xjadi diwat hantaran. baru hr ni berkesempatan nk pakai. hehehehehehe...