Monday, November 26, 2012

Berjalan dan berjalan dan berjalan

Salam. Hujung minggu yang sangat penat. Minggu lepas ade jemputan kawen kat Chemor, maka berangkatlah kami laki bini ngan member aku sowg ni ke chemor. member lhdn kitorang kawen. tapiii,,,,xhabes dengan chemor, kitorang pakat g Cameron Highlands okay. tido sana semalam. jalan2 kat Teh Boh, Kea Farm pastu petang blk singgah umah mak mentua jap...borak2 duluthen mlm gerak blk kl..sampai kl kul 1 pagi...wahahhaahhahaha...pagi ni jgn ckp la mood aku cane kan..rasa cam nak maki je semua owg dlm tren td tuh...


I Love You En. Suami (Baju hantaran sy bg kat en somi)




 pehal usha-usha?? (Ya Allah,,lengan ke betis tuh)

 Tu seluo jeans tu baru beli kat bwh tuh hah..sebelom naek cameron g kat Petronas nk salin seluar jeans,,sekali tgk,,silap bwk jeans,,jeans yg aku bwk tuh jeans yg tuk cat2 umah gituh,,lusuh bebenau....miahahahahahaha....mood nk g Cameron terus kelaut...tpi En Suami saya mmg sporting..xpe,,ape ade hal,,kite beli jeans baru...hehehehehehehe...





Seronok tol dpt g jenjalan. Tapi sampai je kl,,terus merenung dan mengenang naseb,,lambat nye lah kan nak gaji....berjalan ni mmg bnyk pakai duet...