Tuesday, December 16, 2014

16.12.2014 - Cerita Ujian Bertulis DBKL

Assalamualikum!

alhamdulillah ujian bertulis dah selesai.leh tahan mencabar jugak.soklan kira2 aku no hal,soklan psl sistem2 pentadbiran semo ni memang aku lemah sket...psl dbkl apa yg aku baca memang xkuo langsung..tahniah suha!!!

So overall kita just berharap diberikan rezeki untuk dapat ke next interview..hopefully ada lah rezeki...rezeki ibu adam gituuu...ehhehehehehe

aku dah lama dah kan xbebel kat sini pasal adam.adam sekarang ni dah 1 tahun 2 bulan.mcm2 keletah dan perangai...ada yg kita rasa cam cute sesangat,ada plak yg kita rasa hape2 ntah2 si adam ni cuba buat...

perangai adam sekarang ni dia suka campak2 menan dia...bila aku nak beli menan tu,memang peratus menan tu nak hinggap ke kepala aku balik memang tinggi...so xde la kita beli menan yg gedabak2...beli bola yg kecik2,beli kete menan yg kecik2...ehhehehehe...naseb la ko adam..sapa suh baling2 lagi kannn...

gambo dedulu masa g genting......celah bedah mana ntah tetiba aku terjumpa balik gambo ni....

0 comments: