Wednesday, July 1, 2015

Ron 95 naik 10sen - Julai 2015

Assalamualaikum.

Apa komen korang semua. Aku xde komen pon. Ini lah yang kita nama kan kenaikan kos hidup. Kalau korang xpuas hati minyak naik ke apa, maka nya berjimat cermat la. kalo x boleh nk berjimat cermat, maka kerja la lebih sket.

Aku mls nak cite lebih tapi aku hangin gak bila aku tgk jer news feed kat fb,semo dok komplen minyak naik la,kerajaan xguna la.kasi tukar la....ooo minyak naik seposen ko punya bising mcm jilake je kan (pinjam ayat ayah #kipidap)

dah tu yg ko joli sakan,buka pose kat luar, kat restoran memahal, xnak plak ko berjimat tang situ...meluat rasanya...

Minyak naik bukan alasan untuk kita membenci kerajaan. kerja kuat sikit. carik la part time. jangan la nak harapkan sangat gaji ko tu ajer. suh berjimat xnak.gaji 2 ribu nak berlagak pakai ipong. padahal pegi blk keje naik bas ajer...geli plak perot aku tgk...lawak sesangat...jangan lebihkan kepada kebendaan yer...xkemana pon benda ni semua.

nota: jangan ada yang maki pulak,ini blog aku,sukati aku la nk tulis apa,kalo korang xpuas hati,g wat blog sndr...hahahahahahah


Ron 95 naik 10sen berkuatkausa 1 Julai 2015

0 comments: