Wednesday, November 28, 2012

Mereng Jap!!!

 Oit bangun lah, pemalas!!!ko keje ko asek mkn tido mkn tido.


Adoyai,susah betul kalo duk umah ngan owg tua ni...siang mlm pagi petang nak membebel.


Ko pon satu kiko,,memang aku nengok keje ko mmg membuta je pon. 

Diam la korang semua.mata aku pedih sangat nih..nk bukak pon xlarat dah nih.. 


Tuesday, November 27, 2012

Yeah Menang Peraduan Nescafe Gold

Gembira xterkata..sebab xpernah menang peraduan..Syukur Alhamdulillah...
Monday, November 26, 2012

Berjalan dan berjalan dan berjalan

Salam. Hujung minggu yang sangat penat. Minggu lepas ade jemputan kawen kat Chemor, maka berangkatlah kami laki bini ngan member aku sowg ni ke chemor. member lhdn kitorang kawen. tapiii,,,,xhabes dengan chemor, kitorang pakat g Cameron Highlands okay. tido sana semalam. jalan2 kat Teh Boh, Kea Farm pastu petang blk singgah umah mak mentua jap...borak2 duluthen mlm gerak blk kl..sampai kl kul 1 pagi...wahahhaahhahaha...pagi ni jgn ckp la mood aku cane kan..rasa cam nak maki je semua owg dlm tren td tuh...


I Love You En. Suami (Baju hantaran sy bg kat en somi)




 pehal usha-usha?? (Ya Allah,,lengan ke betis tuh)

 Tu seluo jeans tu baru beli kat bwh tuh hah..sebelom naek cameron g kat Petronas nk salin seluar jeans,,sekali tgk,,silap bwk jeans,,jeans yg aku bwk tuh jeans yg tuk cat2 umah gituh,,lusuh bebenau....miahahahahahaha....mood nk g Cameron terus kelaut...tpi En Suami saya mmg sporting..xpe,,ape ade hal,,kite beli jeans baru...hehehehehehehe...





Seronok tol dpt g jenjalan. Tapi sampai je kl,,terus merenung dan mengenang naseb,,lambat nye lah kan nak gaji....berjalan ni mmg bnyk pakai duet...
Monday, November 19, 2012

Hujung Minggu Yang Tidak Produktif

Salam. Hmmmmm....sabtu n ahad lepas langsung xsehat...muntah2 dan berak2 saling berselang seli...perghh,,satu umah mak mertua aku kena muntah2 nih...haih...hari ni pon still cirit2 gak nih...lemahnye lah badan...mlm ni kalo xelok gak,,nk g klinik lagi lah....

Tapi semalam badan ade lega sket lah kan,,tpi still berak2 lagik,,,aihh,,xkan nk duk umah je..en suami pon da blk,,maka moh le kite ke sogo jap.rembat 2 pasang baju Seed then pi byr...turun escalator bagi tau kat en suami,moh le kite blk,,lega dapat rabak kan dompet...pastu dan2 saket datang blk...miahahahhahaha....

Tapi xblk lg,,en suami ajak pi tgk wayang cite ajiboy...hantam saja lah...citer buleh lah tahan...memandang kan xde citer yg best nk tgk...istandbul aku datang mcm xbest jer...skyfall dah tgk..tu je la..last2 tgk je la ajiboy...

Mode:nk cepat dpt baby,,tp xdpt2 lg pon..haih..kena usaha lagi nih....wallah....
Wednesday, November 7, 2012

Pes time tgk wayang cite kartun

Alhamdulillah,da genap sebulan dah bergelar isteri..winkkk....syukur alhamdulillah,kehidupan sebagai suami dan isteri memang indah..indah time xgaduh,,cer time gaduh,,,wallahhh,,,sume benda jadi menyampah..

Semalam,dating kat e@ curve,tgk citer nemo 3d kaw..xpenah2 kami tgk wayang citer katun,sebab rasa mcm rugi je tgk wayang citer kartun...tapiii,,tiket free kan,,xde mslh lahkan...pulak tuh citer 3d...ok lah,,boleh tahan lah citernyer..

Hmmmm,,minggu ni blk kg ipoh. En suami mebi stay seminggu kot kat sana..aku lak blk kejap je.ahad blk kl sengsorang coz isnin keje..En suami nyer opis cuti semggu...haihh....apa nk wat,,tuntutan kerja...sedih2...
Friday, November 2, 2012

Wahhh,,Jumaat sudahhh.....

Salam Jumaat pembaca blog. Wah,,ntah ade ke idak owg duk baca blog aku nih..chat box pon xwat..hehehehhehe...

Sekejap je da jumaat. Hmmm,,malam ni nak wat scrub lah..wat kat umah jek okay. xdak duet nk g spa bagai.dah lama dah xde masa nk belek2 muka ni sejak kawen..semua masa dihabeskan ke suami..letih nauu...masa tok diri sendiri pon dah xde..sob2...xpe,,,itulah tanggungjawab isteri kannn!!!hihihihihihi...

So malam ni nekad gak nk wat scrub.lantak la kain bertimbun tuh,,sok pagi kite basuh yer...lantak la kain yg xberlipat lagi tuh...sok pagi kite lipat yer..mlm ni nk belek2 muka jer..nk picit2 bintik hitam jer..pastu bau2..miahahhahahaha.....

Sabtu lak,,kalo rajen nk g exercise lah...badan da gemok oii...udah mencecah 70kg oiiii..bia betolll...haihhhh...

Sekian.........................