Wednesday, December 19, 2012
Tuesday, December 18, 2012

Pizza Udang Tempura



Haaaaa kasik mukaddimah dengan gambo dulu....okay..dah puas tatap...ha mula kan cite..cita basi dah pon.makan pizza udang tempura ni masa kat Jusco Ipoh yg baru tuh ha..Jusco ape ntah aku pon xtau..yg pasti bukan jusco yg aku salu g tuh..ni baru punya...

Ok la jusco baru ni..pilihan kedai yg ade semua yg jenama2 affordable....(eh kau yg rasa affordable..maklumlah nk pi JPO jauh panggang dr api...)....niat ati nk g mkn pizza baru ni jer...dok bebel2 kat laki aku,,,bang,,pizza tu cam sedap jer,,moh ler mkn,,cukup nampuloh kali bebel,,baru dpt rasa..kejam kan laki aku....hehehehehehehe...

Tapi aku lagi kejam kau,,,baek turun escalator jer,,aku nmpk kedai vincci tu owg dok beratur sampai keluar..ya hampun,,,sales ker.omaigod,,,YES hokay....Year End Sale....Ya Allah,,langkah kanan betol aku hari tuh...rembat 4 helai baju PDI then rembat 2 pasang kasut Vincci..murah giler....murah sesangat....tp yg geramnya,,aku soh laki aku beratur,,ya hampun muka die sambil beratur tuh rasa mcm nk tumbok2 jer..masam nye jgn ckp lah kan...tp seb baek laki....kang tumbok dah jatuh dosa..lau tunang dulu,,leh la tumbok2...hehehehehehehehhehe......

Baek habes je byr kat cashier,,,dan2 ajak blk..nk test baju baru ngan kasut baru...tp syg tol lah,,nk beli skinny pants tuh..cantek giler ahhh,,,ala2 kpop...warna opkos la color blocking..murah gile rokay...tp syg seribu kali syg,,size nye alahai...kecik2 mulus....
Wednesday, December 5, 2012

Cabaran Dan Dugaan

Salam. Alhamdulillah, dah genap 2 bulan saya menjadi isteri kepada suami yang terchenta En. Mohd Fairul. Kehidupan semakin hari semakin penuh dengan cabaran dan dugaan. Mudah-mudahan kami tabah dalam menghadapinya.

Saya bersyukur sangat dapat suami yang sangat sabar dengan perangai saya yang kadang2 mcm budak 5 tahun,,dan kadang2 berubah pulak mcm owg tua 78 tahun punyer perangai..

Balik nih nk mintak maap la ngan En. Suami,pagi tadi terckp burit lak kat die...hehehehehehehehe....menyesal pulak.... (yelakan,die dtg kat aku die kentut sekuat2 ati dier..hah kan da terkeluo perkataan burit)
Gemok giler aku pas kawen.haih.