Friday, March 13, 2015

JOM KITA KUMUR RAMAI RAMAI di One Utama (OU) New Wing

Sesiapa yang free next weekend, jom turun padang tok join Hari Kesihatan Mulut Sedunia. Leh dapat free listerine okay ngan hadiah menarik dari Johnson. Tok maklumat lanjut, korang leh baca info kat bwh ni...moh le kita jumpa kat sana reramai...hehehehehhehe



MARI BERGANDING BAHU UNTUK MENCIPTA REKOD SEMPENA                  HARI KESIHATAN MULUT SEDUNIA 2015!

Sambutlah Hari Kesihatan Mulut Sedunia dengan Persatuan Doktor Pergigian Malaysia dan pengkumur mulut nombor satu di Malaysia*, LISTERINE®, dan bersama-sama mencipta rekod di Malaysia Book of Records untuk "Acara Kumur Mulut 12 Jam dengan Paling Ramai Peserta” untuk meningkatkan kesedaran tentang kepentingan rutin pembersihan mulut harian yang lengkap! 

Butiran berikut:

Tarikh: Sabtu, 21 Mac 2015
Masa: Bila-bila antara 10 pagi hingga 10 malam
Tempat: Pusat Membeli-Belah 1Utama (New Wing), Highstreet (Aras G)

Anda hanya perlu mendaftarkan diri dan berkumur, untuk mendapatkan sebotol LISTERINE®, baucar diskaun dan sijil khas, di samping merebut peluang untuk memenangi hamper Johnson & Johnson yang akan diberikan sepanjang hari! Sertailah acara mencipta rekod istimewa ini dan bersama membantu menyebarkan kesedaran tentang pentingnya kesihatan mulut! Roadshow Hari Kesihatan Mulut Sedunia 2015 akan mempamerkan informasi kesihatan mulut, aktiviti berpendidikan dan pemeriksaan gigi percuma, di samping acara berkumur sepanjang hari tersebut.


Roadshow Hari Kesihatan Mulut Sedunia ini disokong oleh Bahagian Kesihatan Pergigian Kementerian Kesihatan Malaysia. Untuk maklumat selanjutnya tentang Hari Kesihatan Mulut Sedunia 2015, sila layari Facebook LISTERINE® Malaysia.





Korang g usha kat facebook ni tok further detail https://www.facebook.com/events/745909945517042

 #‎ReadySetRinse‬

1 comments:

insan marhaen said...

saya pernah cuba kumur guna listerine ni tapi sekali tu je la... pedaq...