Monday, May 25, 2015

Anak baru seorang,tapi seboknya mengalahkan yg ada anak 10 orang

Assalamualaikum.

Yup. lately ni aku terlampau sebok..sebelum ni keje x banyak mana pon. tapi bile kita da plan nak cari income lebih,haaa kat situ la keje da bertambah2...nanti aku update yer keje part time aku tu...tapi xmembebankan pon sebab aku minat ngan benda cenggini..


Cuma x best nya xde masa nak update belog..otak dah tepu woiii...xde idea nak menulis...aku cuma menulis keluhan aku je laa...hehehehehehe....

pasal si adam plak, so far alhamdulillah...semakin faham dengan semua benda persekitaran,bunyi2 binatang pon da tau,nama binatang pon da tau, nama anggota badan pon da tau...syukur alhamdulillah...mggu depan genap 1 tahun 8 bulan...selera makan pon memang terbaik...hari2 nak makan nasi lemak..kalo bg roti canai memang x makan la jwbnya..paling pebret mkn bubur...aku kalo wat bubur,memang meriah sokmo la bahan dalam tu..tu psl dia suka....

pasal aku lak,,,hmmm..dah kat sebulan saket tekak,last 2 weeks,aku g cek amek darah, ada jangkitan kuman sikit kt result darah tu...so doktor bg antibiotik,now antibiotik dah habes, still x fully recover...mls da nak g amek ubat,so jaga pemakanan aje la...no ice,no pedas2...tapi kadang2 tu terbabas jugek....


0 comments: