Monday, May 18, 2015

sendunya blog ko kan!!!

Assalamualaikum!! Hari isnin dah..pejam celik pejam celik dah tgh bulan 5 dah..aku rancangnya nak puasa ganti hari ni....tapi menonong je mulut makan pg tadi...

aku yang sebenarnya nak cerita sikit,aku ada dapat projek untuk buat candy booth bulan 6 ni...sesapa member aku yg baca,tlg la doakan supaya nampak berseni sket deco aku tu..risau weh,,tangan dah la xberseni mana...so tok projek yg pertama ni aku telah terlebih semangat sampai dah beli meja lipat...hehehehehehe..ala kebetulan tesco wat promosi,laju la aku sambar....

balang kaca pon da beli sket pastu pinjam abg aku punya bekas sket...hehehehehe....


memintak la menjadi candy booth aku....

ok stop pasal cite candy booth..nak cite pasal weekend yg lepas...weekend lepas aku g ikea...g beli balang kaca je..pastu singgah la kedai spotlight....yg bnyk blogger2 kraf gebang kan tu...wahhh mmg best spotlight ni..tapi satu,mahal lah weh....tapi tok cuci mata ok jer...suka tgk kain2 kat sana...semo design internasionale gitu...

tgk ajer suke,,penghujungnya nagoya gak yg ko tuju...ahahahahahah

so skang ni misi aku nak menjahit skirting tok meja candy booth....

0 comments: