Thursday, June 18, 2015

1st Ramadhan - Alhamdulillah

Alhamdulillah. Ada jugak rezeki untuk bertemu dengan Ramadhan kali ini.

Ni kali ketiga berpuasa bersama encik kesayangan. dan kali kedua pula berpuasa sebagai ibu.

Adam sekarang dah 1 tahun 8 bulan. dah dekat stage yg mana setiap minit asek nak mengunyah ajer.

So selalu tiap2 pagi memang adam akan bekpes nasi lemak. roti telor,kuih muih semo xnak okay. nak nasik lemak telur rebus sebijik. itu aje dia hadapkn..kalo aku beli benda lain, saket ati je tgk dia makan..

pagi td aku da ckp dah, hari ni xde nasik lemak, ibu buat roti telur..bukan roti telur yg tebar bagai tu. roti celup ngan telur pastu goreng...ehheehehehe

beselera jugak dia makan.lega aku...so tgh hari nnti aku pesan kat mak aku,masak sup sayur aje tok dia..masak lam periuk plg kecik sekali..xpon just goreng ikan ajer...

haih la adam....jenuh nak memikir nak masak apa tok bg dia mkn bulan pose ni....

gambo terbaru beliau.kehkehkehkeh....

0 comments: