Tuesday, June 30, 2015

Dera Anak Tiri

Allahuakbar. Kesian nya awak Yaya. Rasa macam terpanggil pulak nak buat post psl Yaya ni. Kesian awak sayang. Dibela mak tiri yang perangai macam binatang. Even binatang pon tahu sayang anak. Dan dapat pulak bapak kandung yang terlampau bodoh lagi bangang. Anak kandung kau sendiri didera sedemikian rupa, kau boleh tutup mata telinga kau. Wahai bapak kandung Yaya, bangang sangat ke kau sampai xboleh berfikirang waras. Anak inilah yang akan mendoakan kau selepas mati. Anak inilah yang akan sedekah kan bacaan Yasin untuk kau. Anak inilah yang merupakan saham akhirat kau kelak. Tapi sampai macam ini sekali kau layan anak kandung kau. Dasar binatang. Biarlah Allah yang membalas segalanya.



Kepada Yaya, bertabahlah sayang. Semoga semua yang Yaya lalui ni,ada hikmah yang besar di sebaliknya.




nota tuan tanah: acik ni sejak dah ada anak,cepat nau sedih. tgk anak org kena dera,sedih. tgk ada org buang anak,sedihhhh.....bila tgk si Yaya ni kena dera ngan ibu tiri, mula la otak aku plak buat drama.kot esok2 aku mati,kalo si Adam tu kena dera ngan ibu tiri camna la....aiyooo dah kelaut sangat dah aku pikir...tapi kalo adam kena dera,nahaslah ko ibu tiri. aku keluo kubur,sampai ko mati aku kerja kan ko..miahhaahhahaha..yang encik suami tu pon,lagi dahsyat aku kerjakan...ape ke bangang kawen ngan betina rupe itu...



Hai jantan and betina ******,meringkuk lah kau dalam penjara. and lagi bagus kalau dihukum dengan undang2 huduh. almaklum lah kejadian pon di Negeri Kelantan.apa yer hukuman nya dari segi hudud???






0 comments: