Thursday, July 2, 2015

Persiapan raya

Assalamualaikum.

Persiapan raya korang semua macam mana. dah complete ke belom. Aku nye persiapan sikit je lg nak complete. tinggal nak carik kasut adam and baju raya aku lg sepasang..tahun ni baju raya ada 2 pasang je.maklum la raya tgh bulan..bajet tok baju raya pon ciput je..tahun lepas best sket...beli baju raya pon xkesah kan bajet....tahun ni nak membeli pon takot2 weh...alahai...xper...beserhanalah kita dalam perbelanjaan.semoga aku akan terus istiqomah..gituuu....

aku sebenarnya dah lama dah kan x membebel2 kat blog ni..maklumlah jemputan nak ke event pon da jarang dpt dah...blog sendu ko...kot ada sesiapa yang nak beriklan kat cikpuanfairul punya blog,leh la emel ke aku yer.free aje sampai bulan ogos.

Kepada sesiapa yang nak beriklan di blog aku,sila emel ke cikpuanfairul@gmail.com. Free slot iklan sampai Ogos 2015.

ok kita sambung balik cerita psl persiapan raya,baju raya adam tahun ni aku pening kepala sket..salu ak suka beli baju raya dia kat H&M Avenue K tu.sbb dekat aje ngan opis aku.xlarat dah nk g tempat lain..tapi kalo korang peminat H&M lah kan,baju budak laki ni memang lambat sket nk kua fesyen baru...asek la design yg lama...aku rasa ada lakat 60% baju kat H&M tu aku dah ada..pastu baru2 ni lak aku g Uniqlo tgk bahagian kids,lagi lah sendu woiii...sket nau baju for boys....alahai adam,ibu dah pening kepala adam..ko pakai aje la apa yg ibu beli adam..hari tu plak pegi sogo carik baju adam,sama gak...punya beribu helai baju aku tgk,satu pon xpekenan..nak sedapkan hati,terpaksa la beli selai..kang xbeli,laki ak marah plak balik ngan tangan kosong....itu pantang sangat tu...

Ni esok aku nak buka puasa ngan ex ofismate kt klcc ni jer...balik pon dah kol 6,xsempat nk ketempat lain dah...esok ak nk try usha baju kat parkson lak..memintak la ada sale....



2 comments:

Unknown said...

YEAY11 BUKA PUASA SAMA2..... :-) :-)

cikpuanfairul said...

hahahaahhahahahaha......esok jumpa okeh....