Friday, October 2, 2015

Jalan-jalan Aquaria KLCC

Assalamualaikum. Hari jumaat sudah. Penghulu segala hari. Jom amalkan baca surah kahfi setiap hari jumaat.

Ok berbalik pada tajuk atas nun, ni masa cuti hari raya haji tu, bukan yang hari khamis tu,tapi yang hujung minggu tu, berjalan ke aquaria klcc. aquaria tu kira ok la, yg plg xtahan tu siap tido hotel lagi tu.ko dah kenapa, umah dah kat kl, ko nk tido lagi yg hotel ngan jarak umah ko dalam 10 minit je...giler...hahahahaahhaha..tapiii lantak la kan..ko kesah napa....

jom layan gambar....tiket masuk untuk dewasa kalo x silap aku RM46 rasa nya..jom layan tengok gambar...boleh x layan gambar x payah caption...gituu...pemalas giler nak cerita kan...hahahahhaa..pastu ko jeles plak tgk blogger lain nye earning...kahkahkahkah....

parking kat opis aku...kalo park kat klcc mahal woh...aku kalo g klcc tu, xpenah lagi bayo parking bwh rm10...ni parking kat opis aku, kalo sabtu ahad murah sket, RM5 per entry..tapi kalo weekdays, RM14 per entry..

ikan piranha tu weh..betol ke x spelling aku tuh...hodoh nya la ikan ni...

beso giler...kusss semangat...sayu je aku tgk ikan ni...dan2 la rasa turun tangga tu mcm nk terbawak2 ke kolam ni je...beso weh...dlm gamba x nampak beso..

beso kan...ni ada la lebih kurang beso adam...

ni ko jgn cakap la...ada sekor tu aku x dan tangkap ikan pari tu..lagi beso dari ni..sebab aku pon dok tegamam tengok bwh dia tu..serammm...mcm garang semacam aje...


ni pon seram....nyampah la..tengok ikan beso semo seram...yang aku rasa tenang je tengok nemo..tiutttt...hahahahahahah

penyu!




Sekian...aku rasa ada lam dlm 6 tahun aku keje kt klcc ni,ni baru pes time masuk aquaria...berbaloi ke x bayo rm46 tu?berbaloi kalo ada anak kecik..kot dtg kapel2 tgk ikan xpayah la weh..baik ko makan ada gak pekdah nya...

3 comments:

Unknown said...

Bestnya.. tp mcm takot pon ada.. haha abg adam nnt bw annas g okeh.. haha

cikpuanfairul said...

xde hal la annas..nnti kita ajak ibu ngan abah annas yer...

Rexylla said...

tempat yang menarik untuk bawak anak bersiar-siar.


jemput singgah ke blogshop kami.
kami menjual blouse, maxi dress & jubah yang cantik-cantik.
kami turut menjual perfume original (tester & miniature).