Monday, October 19, 2015

Selamat Hari Lahir yang kedua sayang!

Assalamualaikum.

Lamanya xhapdet belog. niat nak update tu ada cuma idea je kering. xtau nak cite apa weh. hari ni nak cita hari lahir adam....besday anak teruna jatuh pada 2hb 10..xde buat party apa pon..insyallah dalam masa terdekat nk buat majlis hari jadi and kenduri tahlil arwah bapak mertua. sekali harung.


So jumaat pas keje tu just g makan aje pon...yg lelebihnya mak si adam tu..hahahahahah..makan pon dia yg lelebih...adam makan muffin je..hahahahahaha...ala muffin kenny tu..sedap la tu bg dia..hahahha..

Sebenarnya kan, niat asal aku buat belog ni satu nya nak ada kenangan apa yang berlaku lam idop aku and lagi satu kenangan untuk anak aku nnti..nnti diorg dah faham, diorg leh baca sendiri apa ibu dia tulis, apa ibu dia buat, apa ibu dia merepek..hehehehe..

so sempena hari jadi adam, ibu nak doa kan semoga anak ibu jadi anak yang soleh, yang beriman kepada Allah dan rasulnya, yang taat dengan kedua ibu bapa, ibu nak adam berjaya dunia dan akhirat...ibu xpernah sekali pon lupa berdoa untuk adam....adam la yang banyak ibu sebut lam doa ibu...(sebelum ada adam,ibu bnyk sebut babah...lepas adam ada,lantak kan la babah tu)...ibu mau adam jadi orang yang adil, amanah, berdisiplin...ibu doa kan yang terbaik untuk adam.....ibu and babah sayang adam...

and semalam, aku langsung xteringat...ulang tahun perkahwinan yang ketiga weh...aku tgk kwn aku dok post memory kat fb tu,baru aku teringat..Ya Allah,rasa mcm da lama je kawen konon sampai x teringat kan..sungguh xromantik..hehehehe

tak ada apa yang aku harapkan dari suami aku, melainkan cukuplah dia membahagiakan aku...jangan la bg aku hangin,bg aku rimas,bg darah aku naik..gituuuu....

Gambao terbaru anak ibu...dah dua tahun..kejap je rasanya...sekarang ni dah pandai buat mata ke atas plak dah...asal tangkap gambo je laju je dia buat mata....stress ibu..ibu nk gambo yg hencem2 adam oii..dia asek la dok wat mata keatas...





0 comments: