Friday, August 5, 2016

Nah tapau sekali cerita minggu lepas!

 Assalamualaikum!

Wau lepas raya ni mood update belog makin kelaut....invitation tok blogger pon da menjunam kelaut dalam...mak hencik bz lately....bz dengan candy buffet..

Tak de benda nak cerita pon...wiken lepas kami makan flamming steamboat..wahh dah lama xpergi sini sebenarnya..dah ada yang grill kan.boleh la..xde lah best mana pon..





ni pon kesah last week, pergic ara hiasan bunga kat Kaison festival city...tinggalkan dak adam and babah bersuka ria kat tempat menan kt atas tuh ha....senang ibu nak berjalan..susah berjalan weh bwk beg tangan sorang ni ha...manjang ade je dia nak membeli....selagi xbeli, selagi tu bekepit muka monyok...


lepas je ibu setel beli barang, tengok2 anak teruna ralit sungguh main masak2...ayoyoyoyo adam oii..g la men gelongsor tu ke, main kereta ke...boleh la geng ngan member sebelah tu ha..hehhehehehehehe

Pon cerita minggu lepas,tekak laki bini nak balun durian...moh la kite balun kat tepi jalan sri rampai tu...memang mabeles...sedappp sampai menjilat jari...sonok je sendawa bau durian..hahahahahahha



Sebenarnya lately ni aku agak bz...belog xberapdate, instagram candy buffet pon malas nak hapdet..tapii bila kau pikir2 balik,,eh amender yang aku bz sgt ni...sebenarnya lebih kepada penat..otal aku penat giler dengan kerja kat opis ni haa..penat memikirkan bile la nak ada rezeki kerja kat tempat lain....asyik la mohon kerja kat jobstreet tapi xde rezeki lagi...

sedih weh...opis dah la aku sorang je melayu..opis kl and singapore semo cina...so perasaan memang langsung xbest...ok laaa nnti mood aku rajen, aku sembang lagi kat sini.....selamat berhujung minggu ye korang...






0 comments: