Tuesday, November 15, 2016

Lamanya tak bebel sini

Assalamualaikum.

Hari ni alhamdulillah lapang sikit...bukan lah lapang sebenarnya, cuma keje tu belom sampai lagi...

Xde idea nak bebel apa...cuma lately ni kan aku malas sungguh nak g keje..macam ada setan pulak yang dok pegang kaki ni nk g opis...tapi kalo bab candy buffet memang teruja giler...betol la orang kabo..kita kalo buat benda yang kita suka, kita rasa seronok...cuma nya candy buffet ni terhad aku cuma boleh ambil time weekend je...banyak jugaklah job yang aku tolak, ada yang order from company nak buat majlis itu ini, ada yang order dari parents nak buat birthday party kat kindergarten, kt school.

Sadly semua kena tolak due to kerja....

Haihhhhh....

Nak kabo ke adik2 SPM, nnti dah habes SPM cari bidang yang korang suka. Yang korang ada Passion dalam bidang tu...bila PASSION tu ada, dari situlah datang nya keikhlasan, kegembiraan dalam pekerjaan...

So blogger blogger yang ada nak buat birthday party anak-anak, boleh la follow instagram aku..xpon follow FB candy buffet aku...

Boleh follow instagram CIKBUNGA.IG

klik SINI




Nak lagi cepat, korang wassap je ye...


013 3328038
013 3328038
013 3328038

Moh cepat booking candy buffet.

#candybuffetmurah
#candybuffetbajet
#pakejcandybuffetmalaysia
#pakejcandybuffet
#candybuffetkl
#candybuffetselangor

0 comments: