Monday, March 20, 2017

Didi and Friends Candy Buffet.

Assalamualaikum!

Lamanya tak bersiaran. sebuka kemahen.

Cerita ni belom basi mana pon. Rasanya awal bulan 3 hari tu. Ada customer request nak tema Didi & Friends. Aku lak macam kan dah ngantok di sorongkan bantal. Pasal anak teruna sorang tu kemanhen suka bebeno la dengan Didi. Semua lagu Didi dia hapal weh walaupon sebutan idgham tu larik..hahahhhahaah

Moh layan gambo. Tak sempat nak tangkap banyak gambar sebab orang semo dah tunggu nak terkam.

Korang kalau berminat, leh lah wassap aku 013 3328038 atau pon call aje yer..tapi lepas waktu pejabat la yer..

Nanti aku ada masa lapang, aku hapdet lagi yer. sekarang ni keje ofis kemain banyak....

#candybuffet
#candybuffetdidiandfriends
#candybuffetdidi&friends








4 comments:

mister zarif said...

Pakej candy buffet rasenye dalam RM 300 - 500 kann.. hehehe

cikpuanfairul said...

iye encik zarif.kalau berminat, wassap je ye 013 3328038

effa said...

Meriahnya.. kalo anak saya ni, memang suka sgt la ni.. hehe

cikpuanfairul said...

tq Effa. Meh la order tok birthday anak..hehehehehhe