Friday, March 28, 2014

Baby expo 2014

Salam semua. Ni aku listkan expo yang akan datang area kl n selangor je..untuk peringatan aku..hahahahhahaha....

1. Expo barang menan. yang ni macam nak pegi..tapi anak kau kecik lagi..xpe,share untuk info reader blog aku je..


Mattel Warehouse Clearance is back!

Venue: The School @Jaya One Ground Floor, 72A, Jalan University, 46200 Petaling Jaya, Selangor
27th and 28th March 2014 (9.30am-6pm)
29th March 2014 ( 9.30am - 5pm)



2. Ini rasanya penganjur yg sama aku g baby expo kat SACC march hr tu..best gak...Tapi ini kali wat kat Ikano (IPC). 2-6 April.



3. Ini wajib pegi. boleh beli baju tok pakai rumah..baju basahan owg kabo...


4. Yang ni pon wajib pegi..yg ni sebelum adam kuo lg aku da pegi. memang best. boleh borong huggies..tp skang aku da xpakai huggies dah..da tuko blk guna drypers..rasanya drypers lgs esuai tok anak aku...tp aku lg suka huggies..huggies tahan lama sket serapan dia tu...


0 comments: