Tuesday, November 25, 2014

Good Boy Adam!!!

ni citer minggu lepas..xpasti sabtu ke ahad..aku rasa macam ahad...sebab plan sebeno nya nak g titiwangsa petang tu.nak bawak adam main boyan...aku da smpai titiwangsa je terus ujan turun...terus cam emosi sebab anak x dapat main boyan...(padahal takot laki aku ajak balik,jenuh aku siap weh)....

Pastu aku pon wat la muka frust giler sbb sian kat adam xdapat main boyan....propa sungguh...pastu aku pon bagi la cadangan kat laki aku ajak g festival city bagi adam main keta menan je....tapi laki aku mcm diam je,mungkin alasan aku tu xkuat sangat..Lantas aku pon bagi idea nk potong rambut adam sekali..fuhh sebbaik dia setuju...hahahahahha...so ke kl festival city lah gamaknya...

sia2 la aku siap gosok tudung bagai tapi terus blk umah.....sbb ujan....

adam tengah geli tu sebab pompuan tu nk ratakan rambut kat belakang
Bagus Adam. x nangis pon bile potong rambut...So aku pon ape lagi,kembang la bontot kat mak pak lain...anak aku xnangis...kembang kuncup aku tangkap gambo adam...megah semacam je...hahahahahahhaha.....

Ni pulak lebihan kain felt.dulu aku tokey kain felt...dua tahun lepas kot...so ada lebihan ni aku gigihkan diri aku menjahit nombor2 tok adam makan belajar....penyudahnya bila aku dok sebut Satu, Dua, dengan aku2 sekali dia tampar nya....xcukup ngan tampar dia pegi buang lam tong sampah lak...dahsyat ko adam..ibu ko menjahit 9 nombor ni pon makan masa seminggu tau..ko buang gitu saje je kan....



0 comments: