Friday, November 14, 2014

Indahnya jumaat

Assalamualaikum pembaca blog yang saya sayangi (eh aku sayang pembaca blog aku tau!!!)


Jom tengok zikir harian untuk hari jumaat. Dan mana yang ada masa lapang,jom baca Surah Kahfi. Elok di baca pada hari Jumaat.



Wokeh. Memandangkan opis aku ada lah berdekatan dengan kl convention centre, maka lepas keje je hari ni haruslah aku berdesup ke sana. sbb ada dua event weh. satu baby expo and satu lagi artis2 ada bukak booth niaga..halammakkk retis oiii,kot nak niaga, ko kena bukak booth hujung bulan..bukan tengah bulan....xpe la..aku pegi dengan penuh tawadduk jap gi...luruskan pandnagan mata je...jengah kiri kanan 5,6 saat je..jengan berminit2 kang memang rabak la poket....

Jom weh kite ke KL Convention Centre.14-16 November. Jumaat sampai ahad...



0 comments: