Friday, December 5, 2014

Aktiviti untuk hujung minggu ni

Nampak x tajuk tu..meh tengok aku nak wat senarai aktiviti aku tok hujung minggu ni:

1. Ni plan aku.memandang kan 24jam,aku raasa mcm nak g malam ni jer.nak cari bahan bacaan untuk adam....asek la dok beli bola..da bebijik2 bola kat umah tu...balik2 aku gak yg asek kena baling....Jom weh pergi reramai...kalo pegi siang konpon ramai ooo..moh kita g tgh2 malam...baru nampak pandai sket kan..konon...hahahahaha...






2. yang kedua ni plak,niat aku sebenarnya nk ke IOI yg kat putrajaya tu,tapi aku rasa laki aku tak kan layan kalo aku terus terang kabo niat aku tu..so kita main kias2 sket lah,aku kabo lah nak ke BusFest...hahhahahahahaha.....(kot laki aku baca blog aku naseb la kannnn)



3. Yang ke tiga lak, aku nak cat balik bilik aku....hari tu masa nak kawen cat warna pepel...nampak cam cantik je kan,,sekali bile aku alih almari baju tuh,pergh,,,,belakang tu berpeta weh...xbercat pon..baru aku ingat,time tu da xlarat nak cat,dan2 sorok ngan almari..hahahaha..sok aku nk cat balik,pastu nak tampal poster ABC adam...ehhehehehe....


tu je la.....minggu ni xberapa produktif sangat pasal duet da bnyk kua ke kedah last week...g penang je dua kali weh...hahahaha....oh semalam aku g sogo,kengkorang tolong la beli kasut ka bwh tu weh,murah bebeno,carlo rino 2 pasang 100 je weh..aku da rembat da hari tu...sekali lagi sekali dia wat offer gitu plak,,kongajo sungguh sogo. ni....plak tu ada sembonia lak sebelah dia,,sangat kongajo....kot ada warna itam,memang akur embat je,seb baik xder...leh wat pakai intebiu....

1 comments:

sheAYANG said...

Bagusnya sebelum weekend dh buat perancangan eh. Hehehe...