Thursday, December 11, 2014

Pengalaman Interview Penolong Pegawai Tadbir

Assalualaikum...

So pengalaman aku dalam berinterview dengan Lembaga Kayu Malaysia ni,hmmm..bagi aku ok la...ada rezeki ada la kan..

Tapi aku memang tabik sungguh dengan panel interviu. langsung xkeluar tentang soalan berkaitan kerajaan. macam nama2 menteri ke kan,carta lembaga kayu sendiri tu kan....

apa yang di tanya hanya lah pengalaman kerja kita. dans erba sedikit tentang kegunaan kayu yang boleh di jadikan sebagai perabot. bagi aku soalan yang di tanya memang bagus dan hanya berkisar tentang pengetahuan dan pengalaman kita. ada lah jugak aku pergi interviu kerajaan yang lain,mcm aku pergi interviu LHDN,ada ke dia tanya tajuk utama surat khabar hari tu..sudah!!!!interviu kol 8 pagi weh,xdan nak g beli surat khabar....mcm lhdn,xde langsung soalan yang berkaitan dengan kerja..semua tentang isu semasa...walhal aku rasa,apa yang perlu di tanya haruslah berkaitan dengan bidang kerja kita..apa yang kita tau buat,apa yg kita xtau buat...

Next week ada ujian bertulis lak dengan DBKL. mintak2 la ada rezki kan...

2 comments:

sheAYANG said...

Memang rezeki la banyaknya interview... Good luck okay! Chaiyokkk...

Cik Puan Fairul said...

terima kasih dear....harap2 la ada rezki