Wednesday, January 7, 2015

Alhamdulillah!!!

Alhamdulillah...Dapat rezki. Insyallah dalam masa seminggu dua nnti aku citer yer....support aii okeh blogger2 kesayangan semo....




Again. Ni la pes update dalam tahun 2015, sungguh dahsyat blog aku ni. makin lama makin sendu....plus da berkurun xdpt BE....sendu sungguh...miahahahhahaha....Untuk tahun 2015 ni,aku x expect banyak pon..malas la nak pasang azam bagai...cukup la 26 tahun asek pasang azam, ni tahun yg ke 27, kita just go with the flow....apa nak jadi,jadi laaaaaa....cuma satu je azam aku,mebi bukan azam kot,nak jadi menantu yang baik..gitu kooo...ye la aku kan jarang balik ipoh.....kang ada la yang pandai2 ckp menantu derhaka la apa la...se derhaka aku pon,xpernah aku lupa mendoakan kebahagiaan dunia akhirat kepada kedua ibu bapa dan ibu bapa mertua aku....

nnti kan tau update aku......

0 comments: