Wednesday, January 21, 2015

Cerita basi minggu ni ngan minggu lepas

Assalamualaikum!

Haih sungguh xproduktif kehidupan sekarang ni...duet keluar lagi bnyk dr duet masuk..cemane tu...


 adam sekarang ni gig da ada dua belas dah...so memang aku bgnasik aje...semo benda dia balun skang ni....paling suka sup sayur taruk kentang ayam ngan telor...fevret sesangat....

 ni cerita hari isnin hari tu...xpenah ko makan kat mee tarik...asek la dengo org bercerita so gigihla pegi mee tarik kat platinum tu...tapi nampaknya rasa mee tarik bg tekak aku memang xleh nak masuk...xde la sedap mana pon..



hari2 muka ni la anto aku g keje...da pandai da,,kalo da nak smpai je kat area ofis aku,awal2 dia da hulur tangan suh salam..

Minggu ni bekerja keras untuk siapkan order kawan mak aku..nnti aku stori mori kat sini yer..heheheheheh...tggu da siap baru leh cite panjang...nk cita skang malas lah...

0 comments: