Thursday, January 15, 2015

Lamanya x update belog!

Assalamuaikum!

Lamanya x update belog ni......dah lama da aku xdpt BE dr nuffnang...sedih...ehhehehehe...nak sedih apahal pulak dah ko malas nak hapdet belog...

Sekarang ni aku bz sesangat ngan projek terbaru aku..nnti aku share gambar yer...belom siap sepenuhnya...alhamdulillah..dapat ah duet sket tok tambah2 duet shopping baju adam..

lama dah xshare gambo adam kan.adam skang ni da pandai jalan dah..lega rasanya tgk adam da leh jalan..kalo x,kalo blk ipoh tu,ade je yg ckp anak aku lambat jln lah.nk kena urut la tapak kaki nya...mula2 dengar leh la diam..tapi kalo da bnyk kali dengar,leh sebu telinga ni weh....

anak lambat jalan ke,lambat ckp ke,xpe..saya redo..tu anak saya....saya akan didik dia sebaik mungkin dan saya juga tidak akan membanding2 kan anak saya dengan anak2 orang lain....kot orang lain dok bandingkan ko ngan org lain pon ko marahkan...haa mcm tu la perasaan aku....eh anak org tu setahun da leh jalan..heh mana x bedesing telinga ni....



0 comments: