Friday, November 6, 2015

Jumaat penghulu segala hari

Assalamualaikum!

Jom baca surah kahfi....(aku xleh baca bendera jepon ngah berkibar)......

tak de benda pon nak cerita weh cuma rasa rindu ajer kat blog ni ha...lama dah x up post baru...asek la korang tengok post sunway lagoon tu aje kan....sebeno nya banyak benda nak cerita weh..tapi asal aku log in je blogger ni,otak mati kutu weh....xde benda nak taip...hari ni aku gigihkan jugak taip ha...cite banyak tapi baisa lah,selagi xbasi,selagi tu xcite kt belog...dasar blogger sendu.

kat bawah ni aku up kan dia2 harian yang kita boleh amalkan untuk anak2 kita..moh baca weh.. aku dah salin pon lekat kat pintu almari baju...bukak je carik baju,leh la baca sekeping dua ayat...amalkan tau korang...usaha kita untuk anak2 kita jadi soleh/solehah...





0 comments: