Wednesday, June 8, 2016

Aeon Shah Alam

Assalamualaikum. Minggu lepas baru berkesempatan pergi..walhal dah lama bukak dah pon..eh mcm tersuka pulak dengan aeon shah alam ni..sebab apa??sebab ada Padini Concept Store, H&M...dua-dua kedai peberet beli baju dak adam..tapi yang xbestnya cotton on dia xde kids..kalo cotton on aku suka pegi Avenue K dengan Sunway Pyramid....kalo sunway pyramid punya cotton on lagi best, ada tempat tengok tv lagi...legaa mak ko nak membeli adam oii..



Besar dah anak buah aku sorang ni..Dulu sebelom dapat Adam, dia la segala galanya...rapat kemahen..pastu bile aku bersalin kan adam, dia tanya soklan cepumas kat aku, mana aku sayang??sayang dia ke or sayang adam...hahhahaha...so suweeettt...kihkihkih



Sonok tengok blogger yang kemahen rajen update menu berbuka puasa....aku lak kalo dah kat meja tu jangan harap la ak nk bwk hanpon sama...otak da get ready nk suh terkam lauk yg mana satu...mak aku kabo, setan dah didik ko 11 bulan dengan cemerlang...dia pegi 1 bulan pon xde hal la...hahahhahahaha...hamboi makk..kemain nganjing aku...hahahahhaha

0 comments: