Friday, October 10, 2014

bosan sungguh

Aku tak tau la apa masalah ngan aku sejak dua tiga empat menjak ni..mls sgt nk g keje...rasa mcm nak duk umah je...duk umah membeso kan badan..dpt jaga adam dengan penuh kasih sayang....adam skg ni da semggu lebih asek batok selsema...tido mlm pon bunyi kahak..riso nya la dibuatnya...bile blk ipoh,sepupu sepapat dok bg air sejuk,adoyai...xtau la nk ckp apa...nak nangis rasa nya...baru aje amek gas hr tu tok cair kan kahak....plsss laaaaa...faham la..anak kalo xsehat,yg susah hati dah tentulah si mak nya...

Kalo saket tu leh di transferkan ke aku,aku rela la...bio ak yg xtido mlm...janji anak aku tido lena,seronok dpt main...ni adam mcm xsemangat je..yela..badan dia letih kan....adam o adam.cepat baik yer...hati ibu xtenang dengo bunyi kahak adam tu...


5 comments:

sheAYANG said...

Bila anak sakit, memang hidup mak jadi tak keruan. Kesian btol. Get well soon ye Adam sayang. Maryam pn batuk+selsema. Sakit hati je bila dengar bunyi nafas dia. :'(

Cik Puan Fairul said...

Itu la kan...kalo dia da pandai hembus kuo kan hingus dia tu xpe gak...

Cik Puan Fairul said...

Itu la kan...kalo dia da pandai hembus kuo kan hingus dia tu xpe gak...

sheAYANG said...

Tu ler pasal. Mak2 ni kena kental. Kalau tak, memang nangis je keje tengok anak.

Cik Puan Fairul said...

ha ah...xsanggup tgk anak saket...hehehehehe.....haih...