Friday, October 17, 2014

Sup untuk Adam

Salam Jumaat semua pembaca blog sekalian alam...cewahh!!!

So nak cite psl adam.Adam skang ni da ada 8 gigi.4 atas n 4 bwh. and aku perasan yg si adam ni kalo mkn je,cepat giler dia telan...xkesah la ko bg yg da siap blend or x...risau weh takot dia tersedak ke apa kan.....tp tu laaa....kang kalo asek bg dia bubur lak,dia mmg xreti la nk kunyah kan..

So sekarang ni,aku xwat bubur dah tok adam.aku wat sup...mkn ngan nasi biasa..tp sebelum nak mkn tu,aku akan panas kan sup tu,the masuk nasi supaya lembut la sket nasi tu...nasi ni kan kalo da sejuk,dia keras sket kan...so menu yg asek la diulang2 sepanjang isnin smpai jumaat sup..campur segala menda..kadang2 ayam,ikan,pastu masuk sayur sket...tgk la sayur apa yg ada dlm peti...adam da setahun ni,aku taruk garam sket kat lauk dia..sket je,xbnyk pon...da beso kan...taruk garam sedap sket....



Yang ni lak nama nya Rainbow Lolo. makanan wajeb bile blk Ipoh.sedap mcm nak arwah...murah lak tu..dlm RM6 kot..segala jenis buah ada.Aku pilih Rainbow.so bnyk la jenis buah.kalo ko pilih manggo lolo,buah manggo je la...sedapnya laaa.teliurrrrr




2 comments:

Miss Yana said...

Ns bby nampak sedang..klo sy jd tukang suap, kompom msk mulut sy jer..hehe

Cik Puan Fairul said...

hahahahha....sama la...masuk mulut ibu dia gak kekadang tu..ehehehehehe