Wednesday, October 29, 2014

Mom & Baby Expo, My Dear Warehouse Sale

Salam semua mummy and mummy to be out there. aku rasa blog aku ni mesti para2 somi xgemo..yela kan...elok2 bini dia xtau ada sale,udah tegedik2 bini dia ngajak lakinya..pasai tuan belog tu asek la dok kabo sale sana sini...hahahahhaa..bukan ape,time sale la kita leh beli..ai time xsale,aii duk diam kat umah okeh...




Yang ni mom n baby expo kat IDCC Shah Alam hujung minggu ni. 31 October-2Nov. Insyallah aku akn pegi hari ahad tu.pasai hari sabtu nk niaga air kat Stadium Bukit Jalil...kitowang kalo bola final je baru niaga air..hehehehehe...cari duet lebih..pasal esoknya nak pulun habeh kan duet...


Yang ni lak aku da pegi last week.mana yg xpegi lagi tu,leh la pegi weh.hujung minggu ni last. harga memang tahap puas hati.aku beli hadiah nursing pillow. harga asal 99.90 tapi time warehosue sale ni dpt RM50 je...murah gilers...rasa cam nak niaga nursing pillow je...hahahhaha...



notakaki; kot ada sedara mara korang nk sewa chocolate fountain,leh la roger2 aku..gambo esok lusa aku taruk lam blog yer....

0 comments: