Wednesday, October 15, 2014

PEMALAS NAUZUBILLAH!!!

sapa weh yg pemalas tu?aku la...hahahhahhahaa...lama nya la xhapdet belog....camna la nak dpt income mcm redmummy..cita2 beso weh...tejojol bijik mata tgk cheque kak red kat ig dia hari tu..heheheheheheh...

xper la...pelan2 kayuh la suha...wokeh...nak cite psl kenduri aqiqah ni..aku da jumpa da orangyg leh wat kambing golek..nnti after majlis aqiqah tu nnti aku wat review okeh..sedap ke idok....mahal ke idok..berbaloi ke idok..tu semer after majlis.

Kek pon da siap tempah..candy buffet pon da leh dikatakan hampir siap..candy buffet diy je uollsss...xmampu nak upah orang...hehehehehehe

tema candy buffet aku warna pepel....nnti lah aku citer lagi...keje sangatlah bertimbun lately ni..aku nk cuti hujung bulan ni pon lom kabo lg...kot kabo skg,mcm berat sket..sbb super duper bz...

nnti kita sembang lagi yer....kalo sesapa pembaca blog aku duk area gombak,meh komen sket...nk ajak kornag g kenduri aqiqah anak iolss..leh kita beramah mesra gitu...

0 comments: