Monday, April 11, 2016

Jom follow instagram @cikbunga.ig

Assalamualaikum. Alhamdulillah hari ni monday blues  aku kurang sikit....memintak la sampai hujung tahun gini...bio positif sket tetiap kali hari senin...

So nak cite sket, korang2 yang ada instagram tu, meh la follow aku...aku guna nama saintifik sket @cikbunga.ig...pakat2 follow ok...aku baru menceburkan diri lam bidang candy buffet..mana2 blogger yang nak guna servis candy buffet kami,leh la jengah2 instagram aku...


Kalo korang berminat,meh book cecepat sebab bulan 6 ni,harga pakej aku akan rombak balik...ni masa mula bertapak leh la bagi murah2 kan..sekarang alhamdulillah barang2 semua dah cukup,harga akan dinaikkan sikit la yer...dulu brg banyak x cukup....leh la bg memurah...


kat sidebar belah kanan ni ada button follow instagram aku..jangan sesegan nak follow yer..






#candybuffet
#candybuffetkl
#candybuffetselangor

0 comments: