Friday, April 1, 2016

Sembang Jumaat

Assalamualaikum pembaca yang bergama Islam.

Dah baca surah kahfi lom! jom kita ingatkan satu sama lain....saham tok akhirat nanti....



Hari ni kat office xbanyak keje sangat.. Ni lepas keje ni kang terus balik Ipoh..dah lama nya aku xbalik Ipoh...apa punya menantu dah...mahap mak mertua,kami sebok kt kl...wiken ada candy buffet, kalo xde candy buffet, ada job aircond, ada job pindah rumah...ada saje hal nya....Alhamdulillah...itu semua rezeki....Ingat, dapat rezeki tu berbagi2 la sikit pada yg memerlukan...

Aku ada baca dekat mana ntah, lupa plak,,rezeki ni Allah datangkan untuk kita sebenarnya bukan untuk kita 100%..Di sebalik rezeki yang kita dapat tu, mungkin ada suku rezeki untuk kita berikan ke orang lain yang lebih memerlukan....

Aku bersyukur ke ke atas rezeki yang Allah berikan kepada kami sekeluarga..Cukup untuk makan pakai semua...xbanyak mana pon tapi serba sederhana..Ingat, hidup susah bukan salah kerajaan. duet x berkat bukan salah Najib...pikir kat mana salah sebenarnya....pucuk pangkal nya korang kena bersyukur.....Syukur masih ada tempat berteduh, syukur diberikan kesihatan...Hari ni mood ustazah plak....hahahahahahhahaha

Korang yang ada instagram tu, meh follow aku kat @cikbunga.ig.....meh la tgk2 gambo servis candy buffet aku....kat sidebar sebelah ni ada button instagram kan...leh la korang cuci mata...

0 comments: