Tuesday, May 24, 2016

Sapa BLOGGER sendu angkat tangan!!!!

Tu diaaa tajuk post... saje wat tajuk gitu bio semangat sikit semangat nak berblogging. Lately ni aku kemahen malas nak bekerja weh. Rasa mcm nak taip je surat resign pastu wat muka blurr bagi je kat amoi ni...xkoser dah nak keje sini..dah xde hati nk keje sini.dah xde keikhlasan dalam bekerja dah..

Dah berpuluh puluh ak anto resume. Ke gomen, ke swasta xdapat pon yg kenan lagi ni ha...susah nau nak carik kerja time ekonomi gini..tu yang aku gigih bertabah lagi ni...tiap tiap hari seret kaki nak ke opis...

Kot la korang ad alubang lubang kerja leh la emel ke aku yer.. cikpuanfairul@gmail.com...nak leh la aku hantar resume...

So cam biasa, cuti minggu lepas xkemana pon. ada event candy buffet di USJ 1..buat di Masjid Al Irsyad..cantik masjid tu..satu yang aku suka, ada disediakan mesin air panas/sejuk tu...banyak ok...ada la lam 5 kot mesin air tu...alhamdulillah...

Semalam merajinkan diri buat cupcakes...So nanti ada event candy buffet,leh la aku wat sendiri ajer.xyah la order..cuma kena kemaskan lagi sikit la kan..xpe..lama2 improve la...practise makes perfect...




Ahad lepas setup table cnady buffet, kami ke Sunway Pyramid..beli baju dak Adam ni ha..baju semo dah sendat..pegi cotton on ada sale plak,rembat la kemeja and singlet..kemeja tu aku beli size 5, konon nak simpan tok raya..sekali balik umah aku try kat badan dia,alamak...ngam2 plak..alahaii beso nya badan anakibu..umo baru nak masuk 3 tahun..baju dah pakai size 5 tahun...

 Tu tengah kusyuk tu makan kentang lenyek KFC tu,,mata plak sambil nengok orang andi kat Sunway Lagoon tu...sebok ngajak nak mandi sama..alahai Adam, baru 2 minggu lepas kan kita pergi....


Sekian..nanti aku rajin aku hapdet lagi...

0 comments: