Friday, May 13, 2016

Weekend loading

Assalamualaikum.

Alhamdulillah Jumaat sudah. Al Fatihah untuk yang meninggalkan kita hari ini. Semoga arwah ditempatkan di kalangan orang yang  beriman..

So plan korang untuk minggu ni wt apa..aku ahad ni ada event candy buffet di Batu Caves. Semoga semuanya dipermudahkan..

Korang yang mana lom follow instagram aku tuh,rerajin kan la diri tekan button kat sidebar kanan tu...tekan follow ye.Insyallah aku akan folo balik..kot aku xfolo,korang komen je suh aku folo balik..no hal...

Nak bebel jap kt belog. kat mana lagi aku nak bebel selain dari blog sendiri..sejak dah bergelar mak ni,cepat nak terasa bile kat facebook nampak post anak2 kecik saket memacam...Allah..sedihnya la tengok...dulu aku tak gini weh..dulu hati kering..setakat cakap kesian kat bibir je..lepas tu xrasa pe dah...tapi biler ko dah ada anak sendiri, rasa pilu tu kemahen over...siap tadah tangan mendoakan kesembuhan lagi....lately ni pulak selalu la nampak macam2 post kt facebook ni..paling terkesan yang muntah darah tu..Allahuakbar...semoga mak bapak dia tabah...Allah x akan bagi ujian kepada yang tidak mampu...kita kuatkan dan tanamkan aje kata2 ini....

mohon yang baca belog aku ni,doakan lah keazaman aku untuk hapdet belog setaip hari...belog makin sendu weh..hahahahahahah
Kesayangan ibu babah




0 comments: