Wednesday, September 14, 2016

Cerita Raya Aidiladha 2016!

 Assalamualaikum...Menulis untuk ingatan dikemudian hari..terpaksa gagahkan jugak...lama bebeno belog x dihapdet..korang kalau nak tau lebih lanjut, meh la follow instagram aku okeh.. @CIKBUNGA.IG

Ni cerita pagi sabtu...pagi pagi lagi dah keluar rumah ke Sunway Pyramid...ada event sat kat sana...Thomas and Friends...korang yg folo ig aku tau la kan...xsempat nk bekpes, kami bekpes kat Old Town White Coffee kat Sunway Pyramid je..jauh sedap aku bekpes kat luo weh...nasi lemak alahai sedddihhhh...bekpes gini2 pon RM40...

Pas setel bekpes g bwk Adam memain jap ngan Thomas and Friends then terus chow ke Uniten..ada wedding..Tapi kena balik umah dulu ambil mak ayah aku..pasal pagi tu pon dorang ada hal sikit..kalau x aku dah ajak dorg ikot sekali...balik gombak dulu then baru gerak ke Uniten....traffic hari Sabtu tu jangan ko kenang lah weh..semo jalan jemmmmm....




kegilaan ADAM!!!aku dah malas dah nak beli..penghujungnya kita yang terpijak balik ngan segala menan dia...


Yang ni plak petang raya Aidiladha..kitorang satu family pakat g makan2 kat Putrajaya..bwk bekal...seronok.budak budak seronok la leh lari2 bagai..kawasan luasss...dah nak maghrib kami gerak ke IOI Putrajaya....masing2 masuk je sana berpecah..susah weh nak bejalan sekali ramai.minat masing2 xsama....aku plak xtau nk kemana,,bwk Adam main kat District 21 ni...bukan main yang menan dalam tu pon..main menan yang kecik2 kat pintu luar ni je...leh tahan mahal gak..main kejap tu pon RM6.00

Hebat!!!bwk keta sambil angkat tangan....habis di langgarnya tiang2 tepi tu..budak pompuan belakang tu pon menyirap je tgk..hahahahhahaha
Nanti aku rajin aku hapdet lagi yer...mood nk hapdet belog xberapa nak ado ni..buat entry ni pon jenuh 1 jam baru setel...

0 comments: