Monday, August 11, 2014

Open House Petronas

Ya hampunnnnn lama nya xhapdet belog....

lupa lak..Assalamualaikum semua...sempat tangkap 2 keping gambo je.ekceli bnyk gambo tapi kalo ko pegang adam tu,xkan hada nya gambo ko tu nak cantik,kang adam blurr gambo aku cantik,kalo gambo adam cantik,gambo aku lak blurr...

Open House Petronas kat kl convention centre..makanan memang meletop..sedap gils...paling sedap ialah kambing bakar....lembut nya la haiii.....teliuq habeh la....


nampak x stroksak poppy aiii..leh gantung kat stroller...n dat is y i love storksak..sangat user frenly...


4 comments:

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Seronok pergi rumah terbuka macam ini.

Cik Puan Fairul said...

ha ah...kalo mkn free mmg seronok...dpt lak duet raya,beronok2 jadi nya....

MY said...

Salam,

Please review the Storksak poppy.. Am thinking whether buying bobby or poppy..

Thanks in advance.

myumkas@gmail.com

Cik Puan Fairul said...

Salam MY. nnti ada kerajinan saya review yer...poppy saya ni saya beli kat nurul.leh tengok kat entri ni.

http://cikpuanfairul.blogspot.com/2014/06/storsak-poppy-hadiah-untuk-ibu-adam.html