Tuesday, February 10, 2015

Bunga telur crepe

Sesiapa yang ada baca belog aku tu tau la kot yang sejak dua menjak ni aku merajin kan diri buat bunga telur ni..cita nye sebenarnya gini,2 bulan lepas kot,sepupu aku kawen...so aku xtau nak bagi apa,aku b g la bunga telur yang aku buat sendiri...so ada la belen 2, 3 batang aku saje tinggalkan kat umah...so kawan mak aku lak nak order untuk majlis khatam al quran cucunya...first order dapat 200 batang...alhamdulillah...xsangka weh...terharu aku.....tapi disebalik terharu tu ko jgn ckp la jari jemari aku ni semo saket do memintal2 dawai nak ikat ke batang la hapa lah...tapi xpe,,demi mencari rezeki..cewahhhh....

jom layan gambo..kalo sesiapa nak order,emel je aku yek...special price punya.... cikpuanfairul@gmail.com




So kalo ada sesapa berkenan,emel je aku tau...ada x bride to be yang baca blog aku ek??

#bungatelurcrepe

0 comments: