Wednesday, February 11, 2015

Dinner di Corus Hotel

Ni first time sebenarnya aku pergi Corus Hotel....selalu asek lalu je....dinner kat sana kira ok lah...banyak pilihan...tapi aku kecewa betul dengan nasi impit hari tu..nasi impit keras..mcm da dua hari punya...yang lain kira ok la....service pon ok....cuma kalo sapa yg dtg dinner tu yang memang bukan orang yang stay dekat situ,agak susah lah jugak sebab dia xde baby room/nursing room....sapa yg stay kat situ xpe la kan,korang leh masuk bilik..tapi yg dtg mcm nak mkn je kat hotel,memang leceh la..sebab kita kena pegi dekat surau...and nak kena cuci poo poo kat surau mcm xmanis pulak kan...nak cuci kat toilet plak mcm susah lah nk pakai kan pampers nnti..itu je la yg aku rasa xbest pon..overall still ok lagi...

jeles aku nengok dua beranak ni baju sama warna...tggu la ada anak pompuan lak...



mahapkan idung manggis aku tuh...nak jugak selpi...hahahahhaha


pegi dinner kat hotel pakai selipar....kahkahkahkah.....


0 comments: