Tuesday, February 17, 2015

Sunway Pyramid's new baby room

Alhamdulillah bos bagi cuti awal sehari...boleh la kita sambut raya cina tung tung ce...hahahahahah

Pasal baby room kat sunway pyramid.aku x ingat la pulak kat level bapa..tapi yg selalu aku pegi tu kat floor yg sama ngan digi,daiso tu,yg baru ni pulak kat tingkat atas dia...memang puas hati...spacious and sangat bersih...

dah jadi mak2 ni,nak pergi mana2 pon mesti kita akan pergi tempat yg baby room dia selesa giler..mcm klcc,aku xpegi weh klcc. satu sbb baby room dia aku xtau kat ner...and satu lagi sbb escalator dia yg ko xbleh bwk stroller..ada tiang kat tengah2 tu...da tu ko nak tggu lif kat klcc cam hapa ntah...lama giler..

so aku memang suka pegi sunway pyramid sbb ada banyak kedai bwh satu bumbung and baby room dia yg best....
ada dua bilik untuk menyusu

0 comments: