Monday, May 12, 2014

Hari Ibu

Ramai betol yang sambut hari ibu kan..aku?aku xsambut pon..ye la kan,aku kan dok ngan mak n ayah aku... xsambut bukan bermakna xsayang okeh. anddd kalo x luah kan ngan kata2 pon bukan la bermakna xsayang...cukup la aku tanggung perbelanjaan mak and ayah aku..setakat ni aku masih mampu untuk menanggung mak ayah aku...

seronok duduk ngan mak ayah ni...sebab semua terjaga..aku balik keje je,semua da siap masak..kalo duk sendiri,memang letih la kan..da la sampai umah pon kol 8 mlm gitu...mau pengsan aku...

tapi kadang2 aku runsing gak bila ada yang tanya,duduk mana?xmenyewa luar ke?xnak beli rumah ker?siapa la yang xnak beli rumah kan??????????????siapa la yang xnak duduk dengan keluarga sendiri kan?????aku memang la nak!!!tapi aku belum mampu untuk tanggung perbelanjaan untuk dua buah rumah...beli barang kat nsk sebulan pon da kat 4ratus. kalo 2 rumah,mau kat 800.tu belom masuk bil api,air ,astro la..total bil aku skg ni pon da 3 ratus lebih..kalo 2 rumah,hoiii matikkk..susu adam lagis ebulan kat 3ratus,pampers lagi..tu belum lagi duet lauk tiap2 minggu...duet itu la ini la...so tolong la jangan tanya aku soklan yang memang aku sensitip sgt..sebab mana2 yang da kawen,terus duduk rumah sendiri,setakat bulan2 bagi duet kat mak ayah,aku pon boleh buat..tapi aku bukan saja bg duet,,semua satu rumah tu aku bayo..so kewangan aku belom mampu untuk menanggung dua buah rumah..ada faham?????emo pulak pagi ni...hahahhahahahaha..mahap ye xde tempat nak luahkan....blog je la tempat aku nk membebel sorang2...


Ada sesiapa yang nak beli madu lebah kelulut tak!!!

0 comments: