Friday, May 30, 2014

Yay Adam da nak masuk 8 bulan

Salam semua...sekejap je rasanya..pejam celik pejam celik da nak masuk 8 bulan da Adam kesayangan ibu...setakat ni semua makanan dia mkn..xde elergik or berak keras ke n what so ever...tp nk kabo sket ler kan,aku cukup bangga okeh kerana sampai sekarang makanan adam semua aku buat sendiri...belum pernah lagi bg nestum or cerelac...hehehehehehe...bangga okeh...bukan senang  tau..yela,,da la balikkeje sampai umah kol 8 mlm gitu,,,tido lak dlm kol 12 tgh mlm,pastu bangun pagi balik,masak bubur dia semua...and hujung minggu lak wat puree tok adam..wahhh,,tu la dia,,da ada anak ni,kita mesti nak yang terbaik untuk anak kita kan....and terbaru ni,aku try bg dia avocado....ada la dalam 3 or 4 kali pikir,nak belike x,kalo beli dia xmkn,rugi okeh.da lah sebijik rm5 ringgit...so aku pon beli lah,,,seb baek dia makan okeh...fuhh lega mak ko walaupon rm5..hahahahahhaa....

notakaki - jom doa tok mak kawan saya ni..kawan merangkap adik merangkap pengapit di hari bahagia saya..hehehehehe..mak dia jatuh bilik air and terus jd strok..ada pendarahan kecik kat otak...mohon doa kan untuk mak dia yer....sian kwn saya ni...da la preggy 4 months...



4 comments:

Unknown said...

Tq kak.. huhu

IntaNBerliaN said...

Allahuakbar.. siannya kawan awak.. adik saya sblm ni kemalangan bln 6 thn lps.. ada pendarahan gak.. agak teruk jugakla keadaan dia masa tu... Alhamdulillah msh panjang umur tp tu la, msh terbaring blm dpt urus diri sendiri lagi... saya ada ceritakan pasal adik saya di blog...

moga kawan awk tabah hadapi dugaan ni...

*salam kenal jugak.. nak follow tp xjumpa button follow la plak

cikpuanfairul said...

sama2 kasih azzy

cikpuanfairul said...

salam kenal intan berlian....saya xpasang button follower...hehehehehe