Saturday, May 31, 2014

Pemasangan dan Servis Air Cond di sekitar IPOH

Salam semua. nak beriklan jap. kalo la korang ada tau sesapa yang nak pasang air cond, servis air cond, tak kira lah air cond rumah or kereta, leh la contact Kehawadin Sdn Bhd.. jangan risau..ni bengkel air cond famili belah laki saya yer...kalo nak tengok hasil kerja kehawadin, jemput click SINI... tak kesahlah air cond rumah, pejabat or air cond kereta....




4 comments:

Anonymous said...

jemput singgah http://emmireldstore.blogspot.com/

sham safwan said...

assalam. aircond keta saya, satria 1.3 aircondnye sejuk tapi kadang2 jadi x sejuk. chek kat kedai, gas cukup, fan laju, takde leaking ikut mate kasar (kalu ade mesti gas kurang dah kan?). sy kat penang, kedai suami puan katne kat ipoh, mungkin lepas raya boleh singgah jap pasal ade hal nak dtg ipoh:) t.kasih..

cikpuanfairul said...

Salam sham safwan

kedai di belakang bangunan SUK Perak. Kehawadin Sdn Bhd

sham safwan said...

baik t.kasih