Tuesday, July 22, 2014

Cara pemikiran orang kita

Salam semua..aaa hari ni nak membebel sket...mula2 aku nak bebel pasal kiki kamarudin tu..top giler okay minah ni..habes instagram dia and facebook dia kena serang..and baru2 ni keluar dekat astro awani fb,yang mengatakan kiki naik angin sbb cina tu yg naikkan isu perkauman..ok..yg itu kita letak tepi..yang ak xbape bekenan ni,xpyh la korang semua susah payah g serang dia kat instagram dia,kat facebook dia..dia tu wat bisnes kerja kahwin,xke mcm nak menutup periuk nasik orang..waddehel...ya,si kiki tu salah,sebab melenting..tapi ape beza kita ngan si kiki tu..yg ko dokmeroyan kat fb dia,kat ig dia,korang pons ama je mcm si kiki tu...

Next point, pasal MH17...ini pon sama..sebok la nak jadi detektif,nak jadi wartawan...udah2 la tu weh,,bio kan pihak berkuasa wat tugas diorg..xyah korang susah payah nak wat rumusan korang yang ntah pape tu...ada pulak badigol mana ntah,siap salahkan PM kita lagi...adoyaiiii....

Ni ha pagi ni,angin lak aku...ada budak dtg intebiu,siap bwk kwn dua orang teman...sorg laki sorang pompuan..hapa la masalah ko..nak inteviu dtg sorang la...drpd situ kita da leh wat conclusion budak ni xpandai bwk diri...dah tu,form yg akus uh fill up tu,bleh pulak dia suh member dia yg tulis...berangin je aku tgk..kang kalo aku laser sket,tarik muka la apa la....


sekian bebelan hari ini

2 comments:

Iola said...

setuju...saya kadang2..baca komen2 golongan ni..geleng pala saja..rasa malu..untuk mereka huu

cikpuanfairul said...

tu lah..geram betol