Monday, April 20, 2015

Cameron Highlands - Tempat jatuh lagi di kenang

Alhamduilillah. Selamat balik dah dari Cameron. Cameron Highland ni memang tempat kami laki bini laa..kira mcm ada satu simbolik kat sini...ada satu makna buat kami berdua...cewahhh!

So tok trip ke Cameron kali ni,kitorang pegi berenam. Ni sebenarnya kira mcm perjumpaan kitorang la..sbb nya kitorag jadi rapat sejak kerja kat LHDN dulu.sorang dah resign (aku la tu), sorang dah pindah LHDN Taiping, dan sorang lagi masih lagi di LHDN kat jalan duta tu....



Tempat wajib pegi harus la BOH...dulu kalo pegi BOH konfem2 leh parking terus kat atas..ni da 3 kali pergi,asek xdpt parking kat atas aje....saje je kan...soh aku carut2 manjat pas abes carut,terpaksa order kek...kot ada jual nasik xpe gak..kek aje...langsung xkenyang....

Gmabo bertiga buat kenangan
 Untungnya kalo kita g jalan reramai ni dapat la peluang tangkap gambo bertiga..kalo x,jangan haraplah dpt bergambo cam ni..


Ibu ngan anak teruna nya...hehehehehhe...sonok nya la rileks2 kat BOH ni....sambil kita melaharkan pelancong2 yg pelik bebeno pakaian nya.....ade ke pakai legging roper kartun2...hoi kot ko tu sweet seventeen xpe la..ni da sweet seventy aso oiii.....

Ais Krim strwaberry di MARDI
 Ais krim ni memang sedap giler..terasa la strawberry nye....ni hari esok nya kitorang g MARDI...tangkap2 gambar kenangan kat sini...

 Jakon dapat tengok pokok tomato..time aku g ni,buah epal lom mengahsilkan buah lagi..haihh..buah anggur pon kecik2 je time ni....

Petani cilik....comelnya anak ibu

Hensemnya anak ibu...mahap laa asek muji anak sendiri aje..

Panas nau...bnyk gambo yg tertido...hikhikhik








susah nya nak tangkap gambo ngan anak teruna sorang ni....
Korang layan la gambo,aku da x koser nak menulis lagi...uplod gambo kat sini sebagai kenangan....ooo kitorang hari tu stay kat hotel fevret aku,of course la HOTEL REMIX 2..pada owner hotel remix 2 ni,sila bayo komisen kat aku...mgehngehngeh....hehehehehehehe

0 comments: