Wednesday, April 29, 2015

Runsing kepala

Runsing weh kepala aku lately ni..aku sebenarnya dah xde hati nak keje company ace destar ni..aku rasa mcm x dihargai je...meluat okeh...rasa benci giler hari hari kena g kerja...rasa xde keikhlasan dah kat hati ni...

ni semo start bila aku dpt tau staff yg baru masuk,which is budak tu tengah buat praktikal,dia dapat kenaikan gaji 300.aku plak yg da kat 4 tahun keje dpt kenaikan 50...xke mcm babi je kan....budak tu kalo pandai sgt buat kerja aku xkesah..ni member aku si yana tu ckp buat kerja semo xpandai...asek nak kena suap je..plak tu budak tu bleh kabo ke aku gaji dia xcukup...weh pundek la...aku mula2 keje dulu gaji 1300 je weh...plak tu ko tu taraf sijil je weh......aku bengang giler okeh.....

nak tambah plak aku nye tahap bengang tu lagi,bila member opis aku si nadia ni nak resign,biler dia nak resign, yg si cina tua tu nak offer kenaikan 300....dia kabo dia puas hati sebab nadia boleh keje dengan baik...ni lagi aku bengang...padahal si nadia tu aku yg ajar dia segala benda....eeeiiii geram lahh...so sesapa yang terjumpa blog aku ni nak g interviu kat company ace destar (m) sdn bhd,aku kabo ke korang,xpayahlah......da ramai da staff admin kat kampeni ni keje takat setahun pastu blah...xde yg tetap.....xpyh lah korang keje kat sini weh..aku ni je yang mampu bertahan kat sini.....ni pon aku da start carik kerja lain....

naseb la kot boss aku baca blog aku ni.....hahahahhahhaha....ada aku kesah....

0 comments: