Thursday, April 30, 2015

Yeah cuti lama

Alhamdulillah...bestnya cuti 4 hari..plak tu ngam2 time gaji..mcm kan org ngantok disorong bantal.

patotnya aku blk ipoh mlm ni,tapi sebab ada hal sket,aku blk jumaat..mebi pas jumaat kot.nak g servis kete dulu...

xsabo nak blk ipoh weh...ipoh adalah sorga makanan..hehehhehehehe.....aku kalo blk ipoh konpom nafsu makan cam hape ntah....dr pagi celik mata sampai ke malam manjang makan aje kejenya....

ooo lupa plak,aku asek la dok pomot kedai pak sedara laki aku ni....kedai nasik goreng udang....ala yang dekat ngan bsn tu...aku nampak bsn je...sapa org ipoh konpom tau kan....heehehehhe....jemput la dtg yer...leh jumpa cikpuanfairul blogger sendu tu....

k la,xde idea dah nak bebel apa..aku ni bnyk idea nak bebel bila ada org sakitkan hati aku je..time tu mula lah melimpah2 idea tu....

0 comments: