Monday, April 27, 2015

Santai Hujung Minggu

Cerita hujung minggu aku mula hari jumaat tau.pasal aku mc jumaat tu..dan2 pulak khamis malam tu demam sampai menggigil2 badan tahan seujuk...aku cek guna temperature adam,suha 39.8..bapak la tinggi...

So tahan punya tahan,akhirnya usrrender, kol 3 pagi ajak laki g hkl..hahahhahh..tersandarla laki bini kat hkl...maka dapatla mc sehari..

yang ajaibnya,esok tu sehat..puitt..hahahahhahaha...(ko mampu ke gelak ngan cerita sndr)

dah sehat aku pon bwk la adam gi pwtc sempena pesta buku..hari first tu time aku g..bajet cam ulat buku je...plak tu rasa cam nak rembat je buku cita mat salleh..baru nampak pandai sket baca buku tebal lam lrt...heheheheheh..

Gigih bwk adam sensorang naik lrt g pwtc..aku park keta kat sentul timur....senang....lagi satu aku malas nak park kat pwtc tu....salu kalo g baby expo kat pwtc,paking je aku kena lam rm10 gitu...so dah kalo aku g sorang ni,agak jimat la sikit kan..laki xdo..semo bayo sndr...

muka cuak je naik lrt

mogok xnak tido
yang ni malam tu plak,dah sonok berjalan bagai ngan aku berdua,mula2 g kl festival,makan secret recipe,makan kek satu slice ok,aku cuit2 je,pastu layan kan main game,pastu pegi pwtc naik lrt,dah balik umah mogok xnak tido.....aaaaa mula la ibu ko berubah rupe adam....punya la penat seharian handle die sengsorang,malam xnak tido lak..apaknya balik lambat lak mlm tu..nenek ngan atok lak kuo ada mesyuarat UMNO....sungguh menguji aku....haih la adam..napa ngan babah langsung xberani tunjuk pangai..kalo ngan ibu tu,kemain beraniiii ko ye...



bu,ta......(ibu,kereta)

Ni plak bwk dia g tengok keta control...ala yg kat titiwnagsa tu....bersungguh2 tengok ko..berpusing2 leher tgk kete..ooo hari sabtu tu kan,aku makan domino. first time makan domino..ok je..xbnyk beza pon rasa pizza dari pizza hut...yg lagi ok nya,domino tersangatlah murah...jom kita terjah domino...murah weh.....aku beli 2 regular pizza and 2 small pizza.total RM40...bapak murah...hahahahaahhahaha

0 comments: