Thursday, April 23, 2015

Khamis dah weh

Alhamdulillah..cepat je dah khames..xterasa pon masa berjalan....keje cam harem je...cepat la weh carik pengganti,aku xkoser handle 2 orang punya keje..dah la gaji aku ciput je...hawau nye bos....

Lately ni aku rasa mcm nak menjahit jer....tetiba rasa mcm nak beli mesn jahit...aku da suara kan idea aku ke laki aku,dia wat dek je..dia da paham beno da ngan aku...minat tu dtg kejap je..miahahhahaha..mcm dulu kan,minat sgt jahit manit sampai pergi kursus jahit manik.jenuh laki aku menganto menjemput...last2 ngan manik2 aku kelaut...hahhahhahaha....

Tapi seyes,aku mcm minat la nak jahit..minat nak jahit blouse..susah okeh nak carik blouse yg menepati size ngan cita rasa aku..fuh ayat mcm gempak nau selera ko tu...maksud aku susah nak carik blouse yg ngam ngan size badan aku,,kalo da jumpa yg ngam plak,aku xpekenan warna dia...haihhh la badan...tembun sangat sapa suh..

0 comments: